NN:s jubileumsårsfest 2011

I samma veva som jag bokade min biljett till Aten bokade jag även flygbiljetter hem till årsfesten eftersom det var jubbe och jag hittade billiga biljetter. Det var faktiskt otroligt konstigt att komma hem efter bara en månad borta och träffa alla igen, det kändes som om jag var på fel plats vid fel tidpunkt. Naturligtvis var det superkiva att träffa alla men det kändes lite som om jag fuskade med att vara på utbyte genom att komma hem emellanåt. :)

Årsfesten var riktigt lyckad, lite lessen var jag över att jag inte fick sitta nära Janna eller Linn under banketten men vi hade bra fiilis i vår del av bordet ändå. Kvällen höjdpunkt var absolut då jag blev invald till Gastarnas orden, jag var helt otroligt lycklig och grät en skvätt. Söndagen tillbringade vi en stund på sillisen och resten av dagen chillade jag med Marre och senare Janna på hotellrummet. Ganska tuff helg, långa dagar att resa och dessutom känslosamt. Det var skönt att sent på måndasgkvällen sjunka ner i min säng på Agathiou och få vara tillbaka i min Erasmus-bubbla och slippa tänka på verkligheten igen.



(Mina bilder samt den sista från NN:s hemsida.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0