26 år!

Ja, så gammal är jag. Men jag känner mig som 22. Och ett halvt. Födisen började vi fira redan på måndagen med GT:n på den irländska puben i Monastiraki för att kunna skåla in då det blev den 29:e kl. 12 på natten. På tisdagen hade jag bjudit till fest på vår balkong med temat svart (för att jag hade köpt Salmiakki-shots och salmiak-godis då jag var i Finland) medan jag själv klädde mig i den färggrannaste klänningen jag har. Så att nu ingen skulle missa vem som fyller år. Jag fick en massa presenter (mest flytande) vilket jag inte hade förväntat mig och en ny parfym av mina närmaste flickor. Resten låter jag bilderna berätta.

Mina första gäster.

Vackra holländska och tjeckiska flickor.

Kämppisar på Agathiou. (Som städade lägenheten nästa dag med jag var på föreläsning. Aaw.)

Mitt harem.



Bilderna är Luckas, exklusiva för bloggen. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0