Nu jäklar, nu åker vi!

Tadaaa! Igår kom Cara Mia fram till Martinique efter 12 dagar och 20 timmar på Atlanten. Och idag beställde jag mina flygbiljetter! Åker på söndag till Paris och stannar där och reashoppar (haha) till tisdagen innan jag åker iväg över Atlanten. (Lugn alla, jag ska spara mina pengar och bara gå på museum.) Har allt fixat, hotell och allt. Ska bli helt otroligt skönt att komma iväg nu efter en så lång väntan! Och att jag får vara några dagar i Paris innan jag åker över blir pricken på i:t.

Vi har redan några charterveckor inbokade, den första med start den 30.1 men det kan hända att jag inte står så mycket i köket då utan mer lär mig segla. Vi får se. Jag tycker det är så skönt att jag absolut inte har en aning om vad jag ska förvänta mig, nu ska jag har 15 veckor i Karibien utan onödig planering och ta dagen som den kommer. Aj-jo, jag har bara biljett dit nu, så får se när jag kommer hem... :) Nej, jag borde nog ta mig hem till wappen. Kanske tidigare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0