Till havs!

Imoron anländer våra första chartergäster, två stycken par, och på lördag seglar vi söderut. Vi har nästan båten i charterskick nu, lite smått fixas ikväll och imoron ännu. Idag har jag varit och handlat till två butiker, och det blir nog en massa mat för 6 pers under 10 dagar kan jag bara säga... Frukt, grönsaker och frysprodukter ska jag åka efter imoron då vi hyr bil för att sedan hämta gästerna. Imoron ska jag dessutom gå och få mitt hår klippt, vilket ska bli ett litet äventyr i sig eftersom frisörskan inte talar engelska. Men det ska bli skönt att få håret lite kortare och topparna bort, för idag då jag tvättade håret så kändes det ändå smutsigt efteråt då det är så slitet. Vi åt middag på Mango Bay!! ikväll och där stötte vi på den där finlandssvenske mannen som var vid Cara Mia helt i början då jag kom hit, sammanträffande igen. Nu ska jag söka mig mot båten, jag har sovit lite de senaste nätterna och imorse vaknade jag redan kl.7. Nu kommer det alltså att ta en tid innan jag bloggar igen, vi kommer dessutom att installera den här datorn (båtens) i båten för navigering fr.o.m. imoron. Jag heller inte att jag kommer att ha täckning på telefonen under seglatserna, så jag är helt out of reach. :) Vi hörs då jag är tillbaka i Marin, kanske tidigare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0