Tillbaka i Marin

Jepulis jepps, då är vi tillbaka i Marin igen. Igår åkte våra gäster tillbax till Finland och det var tyst i båten för första gången på 10 dagar, vilket ju både är på gott och ont. I natt har jag sovit 11 timmar, tidiga väckningar och segling tar på krafterna.

Jag har funderat på hur jag ska lyckas återge allt vi har varit med om sen senast jag bloggade och har bestämt mig för att jag delar in det i några inlägg med olika teman; segling, hamnar och öar och jobb. Tror inte att ni har så stor nytta av att jag rabblar upp allt som en dagbok, dessutom blir det tråkigt så. :)

Imoron har jag förresten varit i Karibien i fyra veckor, celebration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0