4 veckor kvar

Jag textade med Kiko igår (som ännu är i Hamburg) och nu ser det ut som om vi åker den 13.11! Eller i alla fall jag åker då, dom andra åker väl redan den 11.11. Jag var och tog stelkramp och hepatit-sprutan i förrgår till Studenthälsan och där var dom faktiskt jättekinkiga med att jag skulle ha åtminstone 4 veckor tills jag tar nästa hepatit, vilket då skulle vara de 12.11. Därför åker jag några dagar senare än de andra om allt fungerar så. Sen ska vi stresshandla och bunkra innan vi ger oss ut på en 10-dagars segling från Vigo till Las Palmas!

Lägenheten har jag inte hört något mera om från teatern, men mejlade Anna idag och frågade hur det ser ut. Annars får jag sätta den på Kårens hemsida och hoppas att nån vill bo här... Jag kommer ju "bara" att plocka bort mina personliga saker från lägenheten, men herregud hur mycket saker det ändå sist å slutligen är! Kläderna får jag föra hem till Bruke men allt annat tänkte jag sätta i min kanakoppi här i källaren. Sista veckan blir bara att städa och fixa...

Igår bjöd jag dessutom in alla till min avskedsfest som är den 7.11. på Källaren. Hoppas att så många som möjligt kan komma, men räknar med att vi blir på sin höjd 30 pers. Vilket skulle vara helt toppen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0